شعر ترانه تکست
شعر ترانه تکست
به دنياي شعر ترانه تکست خوش آمدید
ترانه ی برفی از مجتبی علیجانپور ( <-PostCategory-> )

ترانه ی برفی

ترانه ی برفیه من بوی نم گرفته / عمق این صدای من حس غم گرفته


شب بی قراره من شده رنگ فاصله / ساز بی صدای من حال غم گرفته


آدمک برفی شدم تو این روزا / همه عمرم یخ زده تو این روزا


من شدم مثل یه یخ بند فجیه / که ندارم حال خوش تو این روزا





ــــــــــــــــــــ Chorus ـــــــــــــــــ





پر شده رنگ سفید / رنگ لحظه های من


پر شده عشق و امید / تویه خاطرات من


خوندن از چشای تو / شده کار دل من


همه لحظه های تو / شده لحظه های من


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 16 تير 1391برچسب:,ساعت 11:25 توسط اسحاق تتا |

مطالب پيشين
, ساعت 11:25" > ترانه ی برفی از مجتبی علیجانپور